"Den man älskar"

En blek aprilsol kryper långsamt över det gamla stenbrottet i Bunge på norra Gotland där mäklaren Sanna Widding har hittats död.
Några kilometer därifrån ligger en anrik kalkstensgård som hon fått i uppdrag att sälja.
Men försäljningen väcker starka känslor i ägarfamiljen och snart stiger djupa och mörka hemligheter upp till ytan.
Kriminalkommissarie Anders Knutas är tillbaka efter sin sjukskrivning och kastas genast in i en omskakande mordutredning.
Tillsammans med kollegan Karin Jacobsson inser han snart att Sanna Widding inte kommer att bli det enda offret. 
 
 MARI JUNGSTEDT: DEN MAN ÄLSKAR. 2014. LJUDBOK/CD. NY!
 
Jag tyckte den här var bättre än hennes förra men jag saknade några karaktärer som brukar vara med i hennes deckare.
 
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag gillar Mari Jungstedt vet dock ej om jag läst denna... kan hända att den finns i min sommar läsa böcker hög.

2014-07-08 @ 21:48:20
URL: http://naltabblovers.blogspot.se

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0