2010

Jag gör det i år igen, gör den Du också om du vill :)

Mitt År 2010:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:
Nej?
Höll du några av dina nyårslöften?:
Nej, jag skulle gå till tandläkaren men det har jag inte gjort än...
Det får bli ett nytt nyårslöfte ;)
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?:
Ja, Sanna och Nickes lilla dotter Nellie föddes.
Dog någon som stod dig nära?:
Vår älskade katt Moa lämnade oss hastigt :(
Vilka länder besökte du?: 
 Norge och lite spontant blev det några dagar i Thailand också :)
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?:
Tid, pengar och tålamod ;)
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Datum vet jag inte men sommaren 2010 har jag många roliga och härliga minnen ifrån :) 
Vad var din största framgång 2010?:
Har inte gjort någon...
Största misstaget?:
Säkert flera men alltid lär man sig något av det...
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mitt öga ...
Bästa köpet?
Ny soffa. och förhoppningsvis min nya bil :)

Vad spenderade du mest pengar på?

Inredning, färg och tapeter (ljus, om Johan skulle få frågan) ;)
Gjorde någonting dig riktigt glad?:
Absolut :D
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
"Hey, soul sister" med Train och "Från och med du" med Oskar Linnros.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?:
Än så länge mår jag bättre än förra hösten/vintern som jag inte gillar så värsta mycket.
Vad önskar du att du gjort mer?:
Det finns alltid saker att "jobba" på...
Vad önskar du att du gjort mindre?:
Stressade upp mig.
Hur tillbringar du julen?:
Hemma med familjen, men tyvärr inte med alla så det fick bli 2 x julafton i år igen.
Blev du kär i år?:
Inte i år men 1999 ;)
Favoritprogram på TV?:
Så ska det låta, Solsidan, Ensam mamma söker, Bonde söker fru och Robinson är dom program som jag har tittat/följt under året.
Bästa boken du läste i år?:
Hammarbyserien och Askungar.
Största musikaliska upptäckten?:
Han är ingen ny upptäckt men min favorit är, Lars Winnerbäck och han har gjort några nya låter.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?:
Jag vill inte fylla år mer så jag önskar mig inget speciellt...bara orimliga saker, som obegränsat med pengar ;)
Något du önskade dig men inte fick?:
Läs ovan.
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?:
Den firade jag med Johan i Dubai och några dagar senare hemma med familjen :)
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?:
Om jag inte gjorde en höna av en fjäder, allt för ofta ;)
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?:
Jag har ingen speciell stil, klär mig i det jag tycker är snyggt och skönt.
Vad fick dig att må bra?:
Sommar, sol, familj, vänner och Kärlek!
Vilken kändis var du mest sugen på?:
Han börjar bli en gubbe men han är fortfarande het i mina ögon ;P
Vem saknar du?:
Moa, vår älskade hårboll! 

De bästa nya människorna du träffade?

Jag har nog inte lärt känna några nya människor i år?
Bara några lite bättre :)

Hoppas Du får ett bra 2011!!!

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

GOTT NYTT ÅR TILL DIG O DIN HÄRLIGA FAMILJ!

2010-12-30 @ 15:16:46
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Malin

Roligt att läsa om dig o ditt år, jag känner igen mig på flera ställen.



Gott Nytt År på dig o dina kära.

2010-12-30 @ 15:36:51
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Kul!

2010-12-30 @ 19:23:55
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Helene

Jag önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR !!

Kram Helene.

2010-12-31 @ 12:37:30
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas din nyår varit super!

2011-01-01 @ 01:52:48
URL: http://emmacb.blogg.se/
Postat av: Martina

Roligt att läsa om ditt år och det verkar ha varit ett bra år. :) Ha en fin start på 2011! Kram

2011-01-01 @ 10:06:00
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/
Postat av: ♥ Erika - Mamma till två små ♥

Gott nytt år & god fortsättning önskar jag fina dig kram

2011-01-01 @ 16:20:19
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0