"Askungar"

Det blev ingen tur med båten idag heller, trots att vädret var fint vaknade Johan med halsont...
Efter ett besök på VC är det nu hans tur att äta penicillin.
Det är så typiskt, vi (Johan och jag) som sällan är sjuka men lagom till/på semestern kommer det :(

Vi var iväg och handlat inför Linns födelsedag imorgon, vi får se om någon vågar sig hit som planerat...

Sen har vi varit hemma och lekte (Johan har sovit).
Jag börjar bli lite rastlös av att gå här hemma nu...


Jag har hunnit läsa lite medans Elias och Linn har lekt med vatten ;)




När Elias och Linn bada och somnat satte jag mig och läste ut boken, den var super!

Hoppas Du har haft en bra tisdag?!

Kärlek!
 

Kommentarer
Postat av: SOFFIEPROPP

men usch va trist att ni blivit sjuka hoppas penicillinen hjälper snabbt så ni kan njuta av er semester,

va fina bilder,

jag började på den boken idag den verkar jättebra,

kram

2010-07-27 @ 23:33:41
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Petra

Trist att bli sjuk på semestern.



Nu ska jag vara så där tråkig. Men vill informera om en sak som jag lärde mig förra semestern. (tar för givet att ni inte vet, men det gör ni säkert)

Om man sjukanmäller sig på sin semester så sparar man lite semester. Och kan ta den vid ett annat tillfälle. Det är bara att ringa till arbetsgivaren.

2010-07-28 @ 10:38:37
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0