"Blood Father"

Arton år gamla Lydia tvingas fly för sitt liv efter att hennes knarksmugglande pojkvän anklagar henne för att ha stulit en förmögenhet från kartellen.

Hennes enda allierade är hennes ständigt strulige far, John Link som har varit alkoholist, narkoman, medlem i motorcykelgäng och fånge i sina dagar men är nu fast besluten att hålla sin lilla flicka oskadd och för en gångs skull i sitt liv, göra det rätta…

 

Den här filmen var inte en film i min smak...
Men smaken är olika ;)
 
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Jag litar på ditt omdöme och undviker den! Trevlig helg ❤️

2016-09-02 @ 15:30:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: sandra.

Jag tyckte den verkade bra faktiskt :) men som du skriver smaken är olika :) och tack snälla du, Dem är ifrån Desenio =)

2016-09-02 @ 17:11:27
URL: http://miinvardaag.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0