"Vi är inte sådana som i slutet får varandra"

För tjugo år sedan föll Beatrice Svensson i Paris, handlöst, framför Eiffeltornet, för en mörklockig man. Resultatet av detta heter Cassiopeja och har nyss flyttat till Stockholm för att studera juridik.
Hennes kursare har bostadsrätter och förlovar sig och tycker att allt är så himla romantiskt, vilket bara stärker Cassiopejas övertygelse om att kärleken är en klyscha, en konstruktion för att Hollywood ska tjäna pengar.
Hon påpekar gärna att det är ironiskt att hon själv är skapad ur den största klyschan av alla.
Kräks lite på idén om tvåsamheten.
Tills hon träffar Casper, och själv faller.
Jag tyckte boken var skriven på ett väldigt enkelt&lättsamt sätt men storyn var ganska tråkig, och förutsägbar...
 
Kärlek!
 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Låter inte som en bok jag måste läsa, men tack för tipset i alla fall.

2015-01-29 @ 19:29:35
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Sanna

Älskar böcker och läser det mesta ..
Ska inte säga att jag inte skulle läsa denna då du säger att den är för förutsägbar ;) men tack för tipset ...men vill du läsa en bok som är helt underbar läs ...
Livet efter dig av Jojo Moyes
Kram

Svar: Smaken är olika och tur är väl de :)Jag har fått tipset från flera men ff inte läst den, gillar mest deckare men kanske skulle ge den en chans ändå ;)
Cissi

2015-01-30 @ 18:28:16
URL: http://gemsofmylife.blogspot.com
Postat av: Elena

Tack för boktipset! :)

2015-01-30 @ 19:33:14
URL: http://baraelena.se

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0