"Tills döden skiljer oss åt"

En polis slår inte sin fru.

Erika står utanför poliskollegan Annas dörr med bara en väska i handen.
Hon berättar inte varför hon hals över huvud flytt från Stockholm, lämnat sin man Göran, som också är polis och sin älskade hund Boss på nyårsafton.
Anna tar henne till sjukhuset med spräckta revben, ett brutet finger och en blåslagen kropp.

Det dröjer inte länge innan Göran kommer efter till Göteborg.
Men Erika har bestämt sig ­han ska inte vinna, även om han håller hennes Boss som gisslan.
 
 Tills döden skiljer oss åt (Nedladdningsbar ljudbok)
 
Det är många år sedan jag läste en bok av Ingrid Elfberg.
Jag tyckte att "Tills döden skiljer oss åt" var ganska bra (men gillade inte uppläsaren så mycket). 
 
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Låter som en Läskigt bra bok.... synd uppläsaren var si så, får kanske läsa den på riktigt istället. Och jo, nog håller jag mig till november, har signat upp för sober october å då fuskar jag inte! :-D

2014-10-07 @ 18:44:45
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter spännande! Själv har jag helt tappat stinget i att hinna läsa böcker då jag inte har ljudböcker och man kan t.ex. laga mat, stryka eller något annat roligt samtidigt! Har återigen lånat Hittebarnet av Katerina J, år se om jag denna gång hinner läsa färdigt ;)

Igår var det strålande sol, idag var det grått, mulet och smattrande regn :-(

2014-10-07 @ 20:59:26
URL: http://www.himmelsblaaogon.blogg.se
Postat av: Hanna Karlsson

Det låter som en spännande bok!

2014-10-07 @ 21:06:36
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0