"Lotus Blues"

Dagen då allt går åt helvete regnar det.
En desperat man kommer till advokat Martin Benners kontor och berättar att
hans syster behöver hjälp. Det är bara det att systern är död.
Innan hon tog sitt liv erkände hon fem mord. I tidningarna kallades hon seriemördare och gavs namnet Sara Texas. Nuvill brodern ge henne upprättelse  och samtidigt hitta hennesförsvunne son Mio.
Martin Benner har det mesta. Karriär, kvinnor, ett litet barn.
Men han har också svagheter. Framför allt är han svag förutmaningar. Och han gör en fasansfull felbedömning i jakten på sanningen. Snabbt förvandlas han från advokat till bricka i ett spel med så höga insatser att han till sist tvingas göra det mest ofattbara av val.

Jag tyckte boken var så himla bra, en riktig nagelbitare!
Den var så bra att jag drog mig lite för att läsa den för jag ville inte att den skulle ta slut, samtidigt som det var så spännande attt jag inte kunde låta bli ;)
Andra och sista delen i serien kommer våren 2015, "Lotus Mio"....
 
Kärlek!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, den låter lite spännande faktiskt! SKa försöka bli bättre på att läsa böcker. Just nu är det mest skvallerblaskor jag läser :/

Förresten, du har inte bloglovin? Har länge tänkt jag ska lägga till dig men hittar ingen b-knapp?

Svar: Hmm, jag är inte så teknisk så det har jag nog inte ;)
Cissi

2014-10-29 @ 07:24:57
URL: http://radhuslivet.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad roligt att boken var så himla bra. Tack för tipset. Åh, jag måste verkligen bli bättre på att läsa. jag tar mig liksom aldrig tid för det.

2014-10-29 @ 15:21:22
URL: http://sessie.se

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0