"The lost Valentine"

När den lokala TV-reportern Susan Allison får i uppdrag att ta sig an en kärlekshistoria blir hon introducerad  för  Neil och Caroline's barnbarn, Lucas.
De båda blir snabbt fästa vid  varandra och börjar jobba med historien.
Lucas får sin motvilliga farmor att samarbeta medan Susan använder sina resurser för att utreda Neil´s  försvinnande.
Tillsammans avslöjar det unga paret två kärlekshistorier, en kärlek som har  besegrat och överlevt allt och en kärlek som precis  har börjat.
 
Jag (för jag fick titta på den själv) tyckte det var en mysig, fin, sorglig & förutsägbar ;)
 
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: snie.blogg.se

känns lite som en film jag skulle sett ;)

haha jag som aldrig hyr film längre..hyrde en i fredags. tror du inte den flimrar då o kommer inte längre än välja text. HAHA!! fick pengarna tillbaka iaf ;)

allt bra??
varit dålig på bloggen nu. nån mer resa inplanerad?

Kram!

Svar: Typiskt...
Ja vi har faktiskt bokat en resa, till Sardinien :)
Själv?
Cissi

2014-05-27 @ 08:23:32
URL: http://snie.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0