"Charlie St Cloud"

Charlie överlever den fruktansvärda olyckan som tar hans lillebror Sams liv.
Men innan brodern dör lovar Charlie att alltid ta hand om honom,  och döden förmår inte klippa av det känslomässiga bandet mellan  bröderna.
Charlie ägnar sitt liv åt att hålla löftet till Sam. 
När Tess dyker upp vänder hon upp och ner på Charlies värld. Kärleken  till henne är så stark att han tvingas omvärdera sitt liv.
Men kan han  lämna Sam?
 
 
 
Filmen fick jag titta på själv, Herr make vill inte sen denna "tjejfilm".
Jag tyckte den var väldigt förutsägbar och seg men ändå lite fin, speciellt han&hans ögon ;)
 
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Therese - Femstjärnigt

Ja jag skulle nog också bli tvungen att se den ensam också. Min man skulle aldrig se något så töntigt, höhö :)
Kram

2014-03-07 @ 12:17:44
URL: http://tess74.blogspot.se
Postat av: Therese Bjärstig

Nja... förutsägbara filmer är jag ingen fan av... Men kanske ändå. Här har fredagsfeelingen redan infunnit sig, märkligt skönt med ett tyst och nystädat hem ;-P Så gissa om jag ska njuta! *ler* Hoppas du/ni har en skön helg att se fram emot! KRAM

2014-03-07 @ 14:10:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: snie.blogg.se

jag älskar såna förutsägbara tjejiga filmer ;) hehe o han är ju inte fel!! ;)

tack så mkt! längtar tills jag kan slänga ut mina ikeabord bara, ska göra ett eget av kabeltrumma =)

har solen hittat till er idag?

Kram!

2014-03-08 @ 09:17:48
URL: http://snie.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0