"Hur många kramar finns det i världen"

Max är en framgångsrik reklamfilmsfotografen i New York som genom åren både blivit bitter, elak och ensam.

Peter, hans gamla barndomsvän som han inte haft kontakt med på trettio år ringer helt oväntat och vill att Max ska komma till Sverige och hjälpa honom med en film om Peters dotters utvecklingsstörda vänner.

Max som nu ser sin chans att återfå kontakten med barndomsvännen Peter och kanske till och med återfå livsgnistan säger i ett svagt ögonblick ja till att komma till Sverige.

Det som från början såg ut som ett enkelt uppdrag visar sig dock vara mycket mer komplicerat än vad Max någonsin kunnat föreställa sig…

 

 

"Hur många kramar finns det i världen" var tyvärr inte lika bra som första filmen...

Det jag gillade i den här filmen var interjuverna som var personliga och inte efter ett manus.

 

 

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Det där är nog en film jag får se någon kväll när jag är ensam hemma !! ;)
KRAM

2014-01-25 @ 20:42:16
URL: http://frokenmela.se
Postat av: camilla

Precis, den är inte lika bra som den första filmen men jag tycker absolut att den var sevärd ändå :)
Kram!

2014-01-26 @ 08:30:10
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Therese Bjärstig

Håller med i din recension, vi har sett den och den var ok men den första var bättre! Här funderar vi på om vi ska baka eller åka och hälsa på mormor och morfar idag... Får se vad barnen säger! Ha en fin söndag! KRAM

2014-01-26 @ 10:46:41
URL: http://lurans.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0