"Captain Phillips"

Captain Phillips är baserad på en verklig händelse som fyllde löpsedlarna i april 2009 när fartygskaptenen Richard Phillips på det USA flaggade skeppet MV Maersk Alabama.

En gift tvåbarnsfar, kapitulerade och lämnade in sig själv till somaliska pirater för att skydda sin besättning utanför Afrikas kust.

Efter ett misslyckat flyktförsök blev han senare räddad av amerikanska Navy SEAL.

 

 

 

Filmen var spännande och ganska bra men alldeles för lång, över 2 timmar och tillslut satt jag och nicka ;)

 

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Jag tycker den lät bra, men jag har också en tendens att nicka till om det blir för långa sittningar, får se om jag orkar hålla mig vaken ;-P Härligt det lät att ni har vår igen, men jag ska inte klaga, vi hr iaf töväder här ;-d KRAM!

2014-02-24 @ 14:50:34
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese Bjärstig

Svar förstår glädjen över ogräset, jag blev faktiskt glad över att se lite framtinad hundskit, vårtecken som vårtecken liksom ;-D

Svar: Haha! Det är sant, men vissa är trevligare än andra ;)
Cissi

2014-02-24 @ 15:12:58
URL: http://lurans.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0