"Känn ingen Sorg"

Påls största dröm är att hålla på med musik.
Det vet barndomsvännerna Lena och Johnny, det vet också farfar Rolle även om han helst av allt skulle se att Pål skaffade sig ett redigt jobb.
När Prinsessan Eva dyker upp som en virvelvind i sommarnatten och fångar Påls uppmärksamhet upptäcker hon att hon delar hans dröm.
Problemet är att det enda som står mellan Pål och drömmen är hans egna tvångstankar som gång efter en annan får honom att spåra ur precis när som mest står på spel.
 
 
Jag tyckte filmen var väldigt speciell men bra!
Den bjuder på svensk sommar och musik av Håkan Hellström :)
 
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Får nog ta å hyra den här i mellandagarna om det inte är nått bra på TVn...

2013-12-22 @ 20:37:26
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

ååh, den skulle jag vilja se! o när du skrev att den var bra dessutom så blev jag ännu mer sugen :)

2013-12-23 @ 11:13:08
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/
Postat av: Mia

Nu har jag sett denna film och jäklar vad bra den var! vill se den igen och jag hoppas den vinner några priser...jättebra och den där håkan jisses vad bra han är... fast han är en gaisare..../Mia

2014-01-08 @ 14:24:36
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

tyckte den var rätt dålig, jag.

2014-01-12 @ 00:04:25
URL: http://efji.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0