"Änglagård-Tredje gången gillt"

Mycket händer i ett samhälle på femton år.
Människor förälskar sig, gifter sig, får barn, skiljer sig. Några flyttar, någon dör, i Yxared precis som på andra ställen.
Fanny, Zac och dottern Alice reser tillbaka till det lilla samhället i Västergötland.
Det är Alice som får dem att återvända, hon vill veta var hon kommer ifrån, vilka är hennes rötter?
Frågan om vem som egentligen är Fannys pappa blir åter aktuell.
Och vem är Alice pappa?



Det är mycket tillbakablickar från Änglagård 1&2.
Vill du veta vem som är pappa till vem, får du svaren i filmen...
Det är en riktig "soppa".
Filmen var sådär, jag tycker (som oftast) att första filmen var bäst :)

Vad tyckte Du om filmen?

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: michaela med bebis

har inte sett den ännu. det var år och dar sen jag såg tvåan så jag tänkte att jag skulle se den först så att jag inte missar något ;)

kram.

2011-05-26 @ 07:03:47
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Lite sugen på att se den faktiskt

2011-05-26 @ 08:12:24
URL: http://saratilling.se
Postat av: Mia

Har inte sett någon av dessa jo halva ettan = )

och jag tyckte den var seg. Sicket fint väder du har idag njut, njut och åter njut nu av ledigheten och lycka till hos tandis med Linn! Ha en bra torsdag. kram

2011-05-26 @ 08:26:50
URL: http://etapp2.weebly.com
Postat av: Anonym

Åh, jag älskar colin Nytleys filmer! Och älskar Helena Bergström, och henne får man ju typ på köpet när man kollar på hans filmer, haha! :p - vad tycker du om hans filmer?

2011-06-05 @ 01:08:00

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0