"Morning Glory"

"Morning Glory, handlar om en hårt arbetande TV-producenten Becky Fuller får sparken från ett lokalt nyhetsprogram, börjar hennes karriär se dyster ut.
Hon snubblar in i ett jobb på "Daybreak", den sistaplats-rankade nationella nyhetsmorgonshowen.
Becky beslutar att få liv i showen genom att ta in det legendariska gamla TV-ankaret Mike Pomeroy.
Tyvärr vägrar Pomeroy att vara ansiktet utåt på en morgonshow som raporterar om kändisskvaller mm, samt att sammarbeta med hans nya partner, Colleen Peck."



En lättsam film men utan några överraskningar...
Vi blev vi inte alls imponerade, det är en film jag snart glömt att jag har sett ;) 

Vad tyckte Du om filmen?!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag har inte sett den filmen men den lockar inte så mycket heller..

Jag är jättesugen på att gå på bio. Det var ett tag sedan sist nu. Det är riktigt mysigt tycker jag!

2011-04-26 @ 23:06:17
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Lina S

Håller med, en film man snabbt glömmer inte någon hit direkt :(

2011-04-27 @ 20:46:29
URL: http://linastrandh.se
Postat av: AMANDA FALK

den filmen är en typisk halv-rolig tjejfilm, sånt gillar jag :) såg den när den hade biopremiär! :D



Ha en fortsatt mysig lillördagkväll, god natt sen!

2011-04-27 @ 22:04:17
URL: http://amandafalk.se

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0