Dagen slutade bra iallafall

Efter en väldigt stressig dag på jobbet (minns inte ens när vi hade det så stressigt som idag!) åkte jag hem och hämtade Linn på dagis och njöt av att sommaren är här :)

En granne har köpt en pool som alla barn i området får bada i, perfekt :)


Linn bada i 45 min innan jag fick med henne hem för att göra middag, mysa, bada och sova.

Elias har det toppen hos sin mormor, idag har dom varit och bada och handlat en leksak, det är hans belöningen när han varit duktig och tagit sin penicillin klart :)

Vi känner oss fortfarande besvika för att våra semesterplaner inte gick som planerat...
Så vi ringde till Öland igen för att kolla om någon hade avbokat och vi fick tag på en stuga, en nybyggd som var lite väl dyr men men det drabbar ingen fattig ;)
Och efter helgens myggkrig och jakt på landet kände vi att vi inte kan åka dit heller som vi tänkt men den gåtan är löst :)
Anledningen till alla mygg inomhus beror på att ett myggnät i "skorstenen" som var borttaget!
Så allt blir som vi planerat från början :D

Hoppas Du har haft en bra måndag!?

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

tack! hoppas du får en trevlig sommar med! förresten, det här låter skitwierd, men jag skulle vilja ha en sån där keps. vart haffar man n?

2010-06-30 @ 19:39:25
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: eva

söta dem var i poolen, shyst granne!

skönt att bilen är färdig nu! grattis.



Åh en egen sommarro nyckel.

Får orka göra en jag med någon gång, ganska smart o ha faktiskt. Beklagar bamse gumman. Jag önskar honom all lycka i himlen.... KRAM ta hand om Er

2010-07-01 @ 09:41:43
URL: http://elfinas.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0