Köer, Kaos och Mys

Elias- Här är jag och Hedda :)

Efter jobbet/dagis började vi vår resa mot landet, precis som alla andra ;)
Så det var en hel del köer...



Vi möts av ett kaos (enligt mig, haha)!
Att vi inte skulle ha rinnande vatten i köket visste vi men inte att det inte skulle vara klart för övrigt, dvs skåp och bänkskiva på plats :(
Jag får panik men efter beslut med Sanna och Nicke (som hade chansen att vända) så bestämde vi att göra det bästa utav situationen :)

Elias tog plats i soffan ;)

Linn, Johan och jag röjde undan och städade :)

Vilken underbar väder, det firade Elias och Linn med en varsin glass.



Nicke, Sanna och Noah kom lite senare än oss men jätte trevligt att vakna upp tillsammans imorgon på midsommafton :)







Kärlek!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0