5/1-2010 Dubai

Vi åkte till stranden men blev inte kvar länge, det var mulet så vi tog en fika istället ;)



Sen åkte vi tillbaka till hotellet, Johan "surfa" och jag läste.



Packa eftersom vi skulle åka hem på natten.



Men innan det så hann vi med att åkte till Mall of the emirates igen.
Vi hade tittat på en data, men som vanligt kan jag aldrig bestämma mig...
Men det fick bli en ny leksak, min första egna lilla data :)
En födelsedagspresent en dag senare, Tack Johan :D













Dax att lämna Dubai för att åka hem till ett kallt Sverige igen!
Resan har varit kanon mysig, vi har gjort och sett mycket, gått många och långa promenader, åkt mycket taxi (det var billigt), ätit och druckit god mat och massor av skratt och kärlek :)

Kärlek!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0