4/1-2010 Dubai



¨

Vi åkte till Mall of the emirates och åt lunch innan vi skulle åka skidor.
Johan var jätte nervös, han hade aldrig åkt skidor innan...
Jag har inte heller åkt så mycket i mitt liv, var säkert 15 år sen sist.







Vi började med att åka högst upp i backen ;)

  

Åka skidor var inte riktigt Johans "grej", inte ens i "barnbacken" gick det bra,
men vad vi skrattade!!!



Jag åkte några gånger själv innan vi åkte vidare till Dubail Mall och skulle äta middag men hade helt missat att det var invigning av Burj Dubai, det var så galet mycket folk så vi åkte därifrån!





Vi åkte åt middag någon annanstans och sen gick vi hem och tog ett parti Maxi-Yatzy
innan vi somnade gott även denna natt ;)



Tack för alla gratulationer :D

Kärlek!

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag måste också åka skidor där! :D Men jag läste på hemsidan att man inte får åka i skidbacken om man inte har åkt innan, men det stämmer inte eller? :) Själv har jag åkt mycket skidor, men min kompis har aldrig åkt, och det är ju inte roligt att åka själv :)

2011-01-29 @ 10:37:12
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0