Lördagsmys&Robinson

Riktigt kall dag, när vi satt och åt frukost imorse så visade termometern på -18 grader *brrr*
Vi åkte och storhandlade.
Elias fick vara i lekrummet :)


Vi åt lunch där och sen åkte vi hem och åt årets första semla ;P




När Linn sov var Elias och Johan ute och gjorde snögrottor,
jag passade på att bädda rent i sängarna och städa lite...



Bada och natta barnen.
Johan och jag tittade på "Robinson" och fortsatte att ha lördagsmys ;)


Jag hoppades på att Mats skulle ta sig tillbaka och in i finalen eftersom han enligt mig var han bra i tävlingarna, inga pakter och en överlevare...
Men så blev det inte :(
Och då hoppades jag på vem som helst utan Jimmy *haha*
Tyckte han var en riktig falsk räv.

Tyckte du att det var rätt person som vann "Robinson"?

Kärlek!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0