Fredag 15/1-2010

Jag har fått sova en hel natt, jätte skönt!
Linn vakna 5 minuter innan min väckarklockan :D
Min hals känns som igår,
den har inte blivit sämre under natten och det känns positivt;)

Imorse lämnade vi Elias och Linn på dagis tillsammans :) innan vi åkte och jobba.

Idag hade Mia likdana kläder som jag hade igår, haha.
Mia, Towe och jag har köpt likadan tröja, tyckte den var så fin men det vore
lite pinsamt om vi kom alla tre med den samma dag ;)



Johan
hann hem före mig och hämtade Elias och Linn på dagis.



Vårat fredagsmys känns mer som att det har blivit "fredagsslapp",
ingen av oss orkar göra någpt speciellt, trötta efter veckan ;)
Undra varför man är extra trött på fredagar?!?
Vi köpte hem Thai-mat och drömde oss bort...
Om att åka till Thailand igen men med barnen,
men kanske om några år när dom förhoppningsvis skulle orkar med den långa flygresan.
Snart är det 6 år sen Johan och jag var där, vi var där på våran bröllopsresa,
Elias låg i min magen då :)

Visst är det viktigt och härligt att ha drömmar och mål här i livet ;)


Bada barnen och natta Linn.


Elias ville titta på "Hajar som hajar" innan han skulle sova.

Jag skulle också kunna somna nu efter ett glas vin, haha ;)
Skönt att det är helg nu :)

Vad ska du göra i helgen?!



Trevlig helg och All Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Neo - Rika barn leka bäst

Gud vilken mysig dag!

Snacka om familjeliv :)



svar ja men visst är skolan viktigaste, synd att jag upptäckte de lite sent nästan :/



Kram

2010-01-15 @ 21:44:04
URL: http://kinkyneo.blogg.se/
Postat av: simone

Haha - det vore lite luftigt om ni haft likadana tröjor, som syskon! Apropå syskon så får jag minnesbilder när jag ser de små i badkaret, brukade bada med min storebror :)

2010-01-15 @ 22:09:01
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Linn-lay

åhh tack, hoppas du får en fin helg

2010-01-15 @ 22:51:58
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: simones

Skickar ett godnattmeddelande till dig och familjen, hoppas ni haft en toppenkväll :)

2010-01-16 @ 00:35:14
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till Nova

Underbara bilder. =D

2010-01-16 @ 16:26:07
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Mia

Nä vi ska ha den på oss samtidigt tänk vad förvirrade folk skulle bli då, hahaha. Humor.



kram

2010-01-18 @ 10:59:46
Postat av: malin widén

såg att du hittat min blogg, så jag var tvungen att kolla om du var någon jag kände igen:-) Vilket jag inte gjorde men de är alltid trevligt med lite nya läsare. Hur hittade du till min blogg?

Söta barn ni har,ser att du har en son som snart blir 6 om jag fattad de hela rätt. Min oliwer blir 6 i mars, och han är heltokig i star wars. ¨Såg lite star wars kläder på din son oxå;-)

Ska ta och krama kudden nu men de får bli ett återbesök i morgon för att läsa mer om din familj.

Tack för titten kram malin

2010-01-27 @ 23:34:10
URL: http://familjenwiden.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0