Tisdag 9/2-2010

Det har varit en ganska jobbig natt...
Linn har varit lite snorig och hostig ett tag nu (som många andra) men pigg...
Men i natt fick Linn feber och skulle absolut inte sova i sin säng, utan i vår och helst på oss...
hon var jätte varm såklart och Moa (katten) blev sur och gick och jama för att någon låg på hennes plats haha

Johan var hemma med Linn idag, som har sovit mycket och var ganska pigg när jag kom hem :)


Vi åkte iväg och fortsatte leta maskerad kläder till Elias, i tema "Astrid Lindgren"...
Inte så lätt men man får improvisera ;)
Elias har sagt att han vill vara "Nils Karlsson Pyssling"
men idag ändrade han sig och vill vara "Karlsson på taket" istället.


Bada och natta barnen.

Hoppas Du har haft en bra tisdag!?

Kärlek!






Kommentarer
Postat av: Mia

Hej hej hej! Idag var det kallt ute och mitt hår frös trodde för ett tag att mitt lilla hår skulle gå av. Man ska aldrig gå ut med blött hår på vintern men ibland måste man. vi har ej ännu hört om bilen då de aldrig ringde tillbaka igår, suck! Hoppas du får en bra dag idag och att Linn krya på sig och att Karlsson på taket fått en bra dagis dag!. Här kommer det vara tyst och tomt men eftersom jag ska "leka" tjejen-från-klass-9-A och gissar att det kommer att gå bra. Ha det så gott så länge och försök skynda på förkylningsprocessen. Kram

2010-02-10 @ 08:09:42

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0