Bak,Middag&Dans

Igår somnade jag direkt efter "Solsidan", hade ont i huvudet och kroppen,
men idag mår jag bättre *skönt*


Vi var inne och lekte.

Bakade chokladbollar, jag vill lära Elias och Linn säga "rätt" men det är svårt när man alltid själv har sagt negerboll ;P
Vad kallar du dom för chokladboll eller negerboll?



Pappa och Seija kom över på fika och vi åkte lite skridskor,
riktigt busväder, kallt och blåsigt , det var bara vi ute ;)



Våra trevliga grannar, Rolle, Malin och Elton kom över på middag.



Sen tittade vi "Melodifestivalen", barnen dansade och vi hade det jätte trevligt!
Jag blev även påmind om varför jag inte har tittat tidigare i år ;)






Vi hade det jätte mysigt och det blev inte så sent som det lätt brukar bli när vi ses, jag var trött...

Kärlek!

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0