VAB&Påskpynt

Jag är hemma med Linn igen eftersom hon hade feber igår,
men hon verkar piggare idag :)

Vi tog lite sovmorgon innan vi åt frukost tillsammans och lämnade Elias på dagis.

Tack Sanna!!!
Jag lovar att ställa den på ett "säkrare" ställe den här gången...


Linn klär på sig för att vi ska åka och handla lite inför helgen ;)


Vi åkte och åt lunch med Johan.

Sen vidare till Stinsen.



Och sen hem så Linn fick sova en stund, innan vi skulle hämta Elias på dagis.
Men precis när vi skulle klä på oss och gå och hämta Elias, ringer dom och talar om att Elias går hem med Elton.




Mer påskpynt som Elias och Linn gjort på dagis :)

När Johan kom hem provmonterade han Elias nya säng, innan den ska målas.

Grilldax ;P

Bada och natta Linn.
Elias och jag målade äggskal innan han skulle sova.


Sen förberedde Johan och jag till påskafton med skattkarta och att slå in paket till Elias och Linn :)



Nu ska vi vara påsklediga i 4 dagar, vi får hoppas att Linn fortsätter håller sig feberfri så vi kan gå på påskmiddag imorgon med hela tjocka familjen/erna :)
Annars har vi inga planer inför ledigheten, hoppas på bra väder och massa mys!

Vad ska Du göra i påsk?!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Becka

Du har alltid en massa härliga bilder! :)



Hur ser er påsk ut? Ska ni göra något speciellt?



Glad Påsk!

2010-04-01 @ 21:32:40
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Helena

Mysiga bilder!

2010-04-02 @ 12:12:14
URL: http://queenofseabay.blogg.se/
Postat av: simone

Jag tycker det är dags att du publicerar en bild på dig själv som påskkärring nu med texten "glad påsk" skrivet i pannan :D

2010-04-02 @ 15:53:10
URL: http://fattybom.se
Postat av: jan

Vi har sådant härligt vår väder här nere i Skåne, hurdant väder har Ni ? Man kan inte bli annat än glad

2010-04-03 @ 12:05:37
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0