Torsdag 3/9-2009

Jobba.

Lunch med Lisa :)
Advokadosallad för min del, det var länge sen! *mums*

*****

Elias slutar tidigt på torsdagar så idag fick Axel (hans bästa kompis som han själv säger) följa med hem :D
När jag kom hem så var vi ute, jag, Johan och Malin tog en kaffe medans barnen lekte, sen lekte dom inne,
Linn "jagade" dom *haha* Middag och mer lek sen blev Axel hämtad...

  
  

*****

Bada och natta Linn.
Elias fick kolla på en film innan det var dax att sova och vi började på framsidan...
trots regn...

   


Blir inget läsande för mig ikväll...måste sova...
Det tog på krafterna att ta bort stenen och "stapla" dom... ;)
Får se när vi får tid att fortsätta!?

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer..

mm advokado är mumma!


Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0