Tisdag 29/9-2009

Allt precis som vanligt en tisdag i mitt händelserika liv ;)
Gå upp, göra oss iordning för dagen, lämnar Elias på dagis,
hem och leka (inne på fm, inge skönt alls ute idag).

 

Tvätta lite, Linn hjälper så gärna till :)

  

Torktumlaren är borta för tillfället...kul gömställe ;)



Den är isärplockad...



Får hoppas Johan kommer ihåg var alla delar ska sitta sen *haha*
Annars är det "bara" att köpa en ny...

*****

  

Hämta Elias :)

  

Lekparken.

  

*****



Johan satte ihop torktumlaren, så nu ska den funka igen!
Händig man jag har ;)

När barnen somnat så rensade jag ur min garderob igen...
Bort med "sommarkläderna" och kastade en massa.
Jag måste nog ut och handla lite ny kläder :)



Jag förstår inte varför visa längtar efter hösten, vad är det som är så mysigt???
Jag tycker bara det är mörk, kallt och jobbigt med alla kläder som ska av och på...
Och värre kommer det bli!


Kärlek!

Kommentarer
Postat av: F I L I P P A - fotobloggen♥

Tack så mkt :) Detsamma!



Vilken söt unge ;D

2009-09-29 @ 15:01:09
URL: http://filippaelin.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0