Onsdag 16/9-2009

Jag jobbar "sent" vilket innebär frukost med min älskade man och våra älskade barn :D
Det är mysigt att äta frukost tillsammans men jag börjar hellre tidigt så jag får mer tid med barnen på em/kvällen men ca. 1 gång i veckan är helt ok.
Ska inte klaga, det finns alltid dom som har det värre ;)

*****


 


*****

När jag kom hem från jobbet så sov Linn redan,
men jag fick lite tid med Elias innan det var dax för han att bada och sova.

Sen kollade jag på Idol.

*****

Jag har många drömmar...platser jag skulle vilja besöka, saker jag skulle vilja göra m.m.
och jag hoppas att man får ha hälsan i behåll så jag kan uppfylla dessa en vacker dag!
Allting har sin tid eller vad det heter ;)

Man lever bara en gång och då vill jag leva också!!! ;D



Kärlek!


Kommentarer
Postat av: s a s k i a

hej! härlig blogg :)

kolla jätte gärna in min :D

ha en bra dag ;)

2009-09-16 @ 16:00:42
URL: http://sssas.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Vad duktig Elias är på att skriva! Har varit dålig på att läsa din blogg senaste tiden, sorry!

2009-09-16 @ 21:28:03

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0