Lördag 19/9-2009

Mysmorgon med familjen :D

Johan, Elias och Linn tog en promenad och jag passade på att åka en snabbis till Stinsen, köpte ett par jeans till Linn, strumpbyxor, en BH (brösthållare, haha vilket fult namn!) och boken "Luftslottet som sprängdes".
Jag har inte läst dom andra två böckerna men jag måste läsa den sista,
filmen slutade så spännande igår så jag vill veta hur det gick NU *haha*



*****

Tvätta, leka, packa, leka :)

  



Känns alltid som man glömmer något...trots att jag skrivit en "packningslista" ;)
Har köpt ett nytt Maxi-Yatxy som ska med *tjohooo*




Tänk på att just DU är Unik!!!

Kärlek!


Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0