Fredag 11/9-2009

Dax för mig att åka till jobbet.



Jag sålde min älskade vinterjacka till en kollega idag...
Hoppas dom kommer att trivas tillsammans för jag kommer sakna den *haha*
Köpte den i vintras, men den var "lite" för stor för mig nu så måste hitta en ny,
en lite mindre ;)

*****

Det var fotografering idag på dagis och Linn skulle vara med på "gruppkortet"
eftersom hon också börjar snart :)
Och så tog dom syskonkort på Elias och Linn :D
Det blir nog inga större problem att skola in Linn sen *haha*

  

Lunch med Johan och Linn, innan dom skulle hämta Elias på dagis :)



*****

   

Jag och barnen var i lekparken medan Johan grillade och fixade middagen.
Jätte gott blev det!!! 

Vilken karl jag har :D

*****

Fixa det sista med framsidan.



Skönt att det är fredag och jag ser framemot en lugn helg med massor av kärlek :)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Arbetskollegan

Tack Cissi för en snygg jacka, jag ska vara rädd om den.

2009-09-16 @ 11:00:59

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0