Tisdag 6/10-2009

Jag har vaknat flera gånger i natt av att jag har ont i halsen :(
Nu på morgonen kändes det lite bättre med då tog huvudvärken över istället...
Vi tog en promenad när vi lämnat Elias på dagis men huvudvärken är kvar så idag blir det en dag med Panodil för att orka...
Vill inte bli sjuk, jag vägrar, jag försöker intala mig själv att det funkar!!! ;)





Jag passade på att vila när Linn sov, så nu känner jag mig lite bättre :)
Mitt sätt "jag vägrar bli sjuk" kanske funkar *hihi*

   

*****

Kände mig bra en stund iallafall så mer Panodil...

Hämta Elias, äta "mellis" och sen till lekparken :D

   
   

*****

När Johan kommit hem och vi ätit middag så tog jag mig ett varmt bad *skönt*
Och när barnen somnat så blev det te i soffan och Dexter :)
Det blev en "tidig" kväll för mig, hoppas på att jag mår som vanligt imorgon igen...



Kärlek!


Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0