Söndag 18/10-2009

Idag har vi varit och inhandlat bromsbelägg m.m. till bilen.

  

Lunch på MAX...



*****

Johan gjorde plats i förrådet för det var dax att plocka in utemöblerna...



Och jag och Elias städade på hans rum, kastade trasiga leksaker m.m.



*****

Kolla på "Ensam mamma söker" och slöa vidare...
Jag tycker oftast att söndagar är en seg dag...

*****

Jag och Johan kollar lite på resor, runt årsskiftet...
Jag tycker om att ha saker att se framemot och Johan skulle vilja åka iväg utan barnen några dagar.
Bara han och jag, inte mig emot, jag tycker det är jätte viktigt att man inte glömmer bort varandra, vilket jag tror är lätt hänt.
Vi har inte ens kollat om vi kan få barnvakt osv men att drömma sig bort lite skadar aldrig ;)

Vilket är ditt favorit resemål?

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Melanie

Fint familjeliv.. Ser mysigt ut..

Vad brukar du hitta på om dagarna?

2009-10-19 @ 12:11:19
URL: http://fromtheritztotherubble.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0