Brandstationen&Halloween 31/10-2009

Idag har Elias och jag varit på brandstation som hade "Öppet hus".
Det var jätte trevligt att få lite tid med bara Elias :D
Vi har köat en hel del för det var så mycket folk men det var det värt,
för att få åka brandbil (2 gånger) och Elias fick släcka "en eld" och massa annat skoj :)
Och jag tycker att det är något speciellt med män i "uniform" ;)
Så vi åkte båda nöjda därifrån,
Elias har kollat på brandbilar och jag har kollat på brandmän ;)

  
 
  


Johan och Linn åkte och tittade på båten.



När vi kom hem igen så ritade vi lite.



Sen kom Kerstin och Erik på fika och så köpte vi hem middag och åt tillsammans, trevligt!

  


Vi upptäcker att Elias har lite feber...
men "spöka" med kompisarna ville han inte missa!


  

Natta barnen.

Ta ett varmt bad och en kall ;)

Trevlig Halloween och All Kärlek!!!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Tack :D Hoppas att du också har haft en bra dag!!

2009-10-31 @ 23:10:15
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Neha

Söt unge men läskig mask

2009-11-01 @ 16:46:26
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0