Elias 5-årskalas 24/10-2009

Idag har vi haft kalas för Elias som fyller 5 år imorgon :D

Tack Pappa, Seija, Emma, Mamma, Kerstin, Erik, Sanna, Nicke, Noah,
Catarina, Micke, Freddan, Ann-Loiuse, Ellen och Max
för att ni kom och firade Elias med oss och Tack för alla fina presenter!!!


  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

När alla utan Freddan, Ann-Louise, Ellen och Max har åkt hem så åker
Johan och Freddan och köper/hämtar en båt, som dom ska roa sig med i vinter...
Jag, Ann-Louise och barnen köper hem lite mat och sen har vi
lördagsmys med popcorn och godis :)

  
  
  

När barnen somnat var det dax att plocka undan och förbereda för nästa kalas
som är imorgon med Elias kompisar ;)

*****

Mamma kom med en jacka till mig som hon hade köpt så nu slipper jag frysa i vinter ;)
Tack Underbara Mamma!!!

 

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg =)

kolla & kommentera gärna min blogg (:

kram

2009-11-06 @ 19:00:43
URL: http://dduvetangeelah.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0