Ikea&Middagsgäster 9/10-2009

Alltid lika skönt när det är fredag :D
Vad ska du göra i helgen?



Elias
är ledig så vi åkte till Ikea,
det går alltid att övertala Elias med "lekrummet" och glass ;)

   
   

Det blev ingen storshopping för min del men en ram till det nya kortet på mina bustroll och ljus, har man aldrig för mycket av ;)

Skräpning Ikea :(
Det är början av oktober inte december som man kunde tro, det var julpynt överallt!!!
Jag tycker det förstör charmen med jul när det börjas så här tidigt!!! :(
Håller ni inte med mig?

*****





Linn sov ingen fm så när vi kom hem så somnade hon och jag och Elias slöa i soffan framför TV/datan och spela spel.
Han är ledig som han själv säger *hihi* och då vill ha bara "vara",
och det kan jag faktiskt förstå ;)
Men sen ska vi ta en promenad till leksaksaffären och köpa en present till Elias kompis som han ska på kalas hos imorgon :)
Och inbjudningskort så Elias kan bjuda in till sitt 5-årskalas!

*****

   
   

Kerstin
och Erik (mina svärföräldrar) över på middag, trevligt :D

   


Trevlig Helg och All Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas ni får en mysig dag. Vi ska ut och ta en promenad och njuta av det underbara vädret. Imorgon kväll ska jag hem till Emma på 30 års middag. =) Ha en bra helg vännen, vi hörs. PUSS!

2009-10-09 @ 10:06:22
Postat av: Jozzan

Köpte du ljus Cissi? Vaaa??

2009-10-09 @ 14:25:21
Postat av: simone

Vilken niice bild på dig, somrig :D

2009-10-09 @ 21:28:07
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll..Härliga bilder..Hoppas att du kommer gilla receptet på muffisens.Ha en skön helg.kram

2009-10-09 @ 22:27:44
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: m'

hej, tittar bara in och önskar dig en trevlig dag! =) ska du göra något speciellt idag? Kram.

2009-10-10 @ 09:29:47
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0