Tisdag 17/11-2009

Idag har jag jobbat och det var dax för vi vinlotteri igen, jag är ju tillbaka :D
Av någon underligg anledning så har det blivit så att det är jag som håller lite i vinlotteriet, undra varför? ;)
Även denna gång hade jag turen på min sida, ett tredje pris blev det, trevligt! :)

Hämtade Elias och Linn på dagis som haft en bra dag!
Linn hade gått och lagt sig frivilligt på madrassen när det var sovdax,
annars har hon somnat i famnen på en av fröknarna och sen har dom lagt ner henne på madrassen när hon men inte idag! Gulligt :)
Jag glädjs lite extra varje dag det går bra för dom på dagis,
det känns roligare att gå till jobbet då också när man vet att dom har det bra om dagarna!
Hoppas det fortsätter för när dom mår bra, då mår jag bra :D
Dom är det bästa som har hänt mig!!!
Den tid vi sen får tillsammans känns så mycket mer uppskattad och betydelsefull!!!

Men tyvärr var jag "tvungen" att dammsuga...blev aldrig av i helgen.
Vi måste få tag på en städerska!
Tiden är knapp och den tid vi har, har jag ingen lust att lägga på städning,
trots att jag vill ha det rent hemma, annars trivs jag inte ;)


Bada och natta barnen.

Johan och jag kollade på en Wallander.

Det blir sådär med bloggen nu men jag ska försöka hålla den vid liv,
iallafall så länge intresset finns om mitt händelserika liv, eller inte ;)
Tack för alla "avtryck" ni lämnar :D

Hoppas du haft en bra tisdag!?!

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Be

Tack så mycket! =) Hoppas att du också får en fin dag.

2009-11-18 @ 19:43:34
URL: http://onelittleword.blogg.se/
Postat av: Mia

Tjenixen, det finns alltid ett intresse...kram

2009-11-19 @ 08:32:32

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0