Lördag 28/11-2009

Sovmorgon till kl. 9.45, skönt!

  

Åkte till nya Sollentuna Centrum,
vi hade aldrig varit där så det var kul att se hur fint det blivit.
Elias skulle få köpa en leksak eftersom han var så duktig på BVC igår!
Och vi lite glögg till advent :)

  
  

*****

 

Efter lunchen lekte Elias med Albin och Elton :)
Linn sov så jag och Johan julpyntade!



Elias sura snögubbe som han gjorde förra året, den är så söt!



Bada och natta barnen.



*****



När jag och Johan ätit middag kom Malin över på "lite" glögg och vin,
lika trevligt som alltid :D



Vilken är Din favorit glögg?

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

blossas är god.

men i år har jag en helt alkoholfri eftersom jag ammar!

2009-12-02 @ 16:36:42
URL: http://svalan87.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0