Barnfri kväll med Nicke&Sanna

Jag, Elias och Linn åkte till mamma för att lämna Elias.
Johan var hemma och tog det lugnt och laddade inför kvällen ;)

Sen åkte vi till Kerstin&Erik (mina svärföräldrar) för att lämna Linn som skulle vara där,
eftersom jag och Johan skulle till Sanna&Nicke, som också var barnfria.

Vi åt god mat (grillade), drack gott, spelade spel, skrattade som aldrig förr.
Supertrevligt!!!
Tiden gick alldeles för fort...

  
  
  
  

Klockan 5 när vi alla var som snyggast var det dax att gå att sova,
efter en hellyckad em/kväll/natt ;)

Tack Sanna&Nicke, ni vet hur mycket vi tycker om att umgås med er!!!

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack själva ni underbara människor! Hahaha! Vilka kort!!!!! Hahaha! Men guuud så vi skrattade! Helt underbart! Puss på er.

2009-11-16 @ 22:16:17

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0