Onsdag 6/5-2009

Jag "bloggar" mycket i huvudet sen när jag sätter mig vid datan så har jag glömt bort det *haha*
Kan inte vara så viktiga saker då med andra ord...

Dagarna springer iväg...
Jobbar, hem och vara med barnen innan dom ska bada&nattas sen blir jag som en utslagen soffpotatis...
Min nya vardag ;) *suck*

Sitter hela dagarna på jobbet och jag trivs faktiskt som "kontorsråtta" men skulle gärna vara en "kontorsråtta" med ben så man fick röra på sig lite om dagarna också?
Kan man plugga till det tro? ;)
Är "livrädd" att jag ska gå upp massa i vikt nu igen...känner mig jämt hungrig på jobbet...tur att det finns frukt!
Igår kom en kollega med så underbart goda kakor att jag inte ens tänker fråga om receptet *haha*
Såklart "man har alltid ett val", men det verkar ju taskigt att tacka nej när hon bakat och tagit med till oss på jobbet ;)
Men det är tur att det inte finns sånna gosaker på jobbet varje dag!



Se&Hör har kommit så ska snart duscha och mysa ner mig i sängen och läsa :)

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0