Post från Sanna 12/5-2009

Jobbar sent så tänkte Johan skulle få lite sovmorgon :)
Men barnen sov länge så Johan fick bara sova en kvart längre än oss,
vi åt frukost tillsammans innan det var dax för mig att åka och jobba *mysigt*

*****

Jag är sugen på att läsa en bra bok,
men tycker det är så svårt att hitta någon som man fastnar i...
Vilken är den bästa bok du har läst?
Någon som har något boktips ;)

*****
Så det har blivit, allt går oftast via mail numera med dagens teknik,
vilket också är trevligt men inte känns lika personligt ;)
I brevlådan får man bara massa reklam&räkning och höjdpunkten för min del är förstås på onsdagar då Se&Hör kommer *haha*
Men idag, helt oväntat kom det ett rosa fint kuvert med ett jätte gulligt kort i med massa av underbara och värmande ord, tänk vad lite som behövs för att göra någon lite extra glad ibland, iallafall mig :)
Tack Sanna!!! Du är en underbar vän!!!
 

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0