En tjej/kill-dag 9/5-2009

Var är solen?!
Trodde det skulle bli fint väder i helgen...*suck*
Jag och Linn ska till Ikea för att köpa nya ramar :)
Och lite mer ljus såklart *hihi*
Elias&Johan är iväg och kör cross för första gången :)
Köra "lite" men det viktigaste var nog att fika ;)
 
*****
Har hunnit med en hel del idag, skönt!
Blev cross för Elias&Johan.
Ikea för mig och Linn.
Sen dammsuga, tvätta, bädda rent i sängarna, promenad, lekparken, grilla :)
Bada&natta barnen.
Jag ska mysa ner mig i soffan med Johan och lördagsgodis och kolla på en film,
fick ett tips av en kollega.
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!

Tittade in på din blogg och såg en bild på din son med en cross. Hur gammal är han? Är han med i någon förening eller kör han bara lite själv? Har en son som är intresserad av att börja köra cross. Har ni köpt en cross till han eller? /Lina

2009-05-18 @ 17:38:35
URL: http://linacarls.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0