Mer gräsmatta 2/5-2009

Jag kände mig något bättre i magen men det gjorde inte Johan...

Bada barnen eftersom det inte blivit av nu när vi haft "grillgäster" två kvällar i rad ;)

Elias och jag åkte en sväng till Plantagen för att köpa jord&gräsfrön.
Och glass :)
 
 

Så vi kunde göra ordning på baksidan när vi fick ork...och orken kom så nu får vi hoppas att det växer gräs istället i dom två rabatterna vi tog bort och jag ska verkligen försöka att hålla efter med ogräs i dom två rabatter vi har kvar :D

 

Ingen bio och äta ute som planerat blev det...

Hela helgen blev inte alls som jag hade hoppas på...pga magen/magarna *suck*
Någon som går tydligen fick jag höra i lekparken...så det var inget som jag ätit som jag först trodde.
Ska inte gå in på några detaljer men min mage kan göra ljud ifrån sig som jag inte hade någon aning om därför har en helg nära hemmet och toaletten varit väldigt NÖDvänlig ;)

Barnen har iallafall haft en bra helg i lekparken m.m. trots att vi kört "skift" jag och Johan...
Jag har aldrig vilat/sovit så här mycket som denna helg och inte gjorde det mig piggare utan snarare tvärtom!
Kan det ha med mitt låga kaffeintag under helgen att göra eller är det så att man blir tröttare av att sova för mycket?

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0