Torsdag 5/3-2009

Säga vad man vill om rutiner men när man har barn så är det så skönt!
Såklart man måste kunna rubba på dom ibland om man är borta tex , men hemma är det samma sak varje kväll och morgon och det funkar så bra.
Kanske låter jätte tråkigt men det går snabbt och smidigt och (oftast) utan tjafs :D
Det är ingen ide att försöka stressa med barn, det går bara inte!!! *haha*
Och jag och Johan får mycket kvalitetstid, och det är också jätte viktigt!!!

Lunch med Lisa idag, en advokadosallad *mums*
Blev proppmätt, så gott så man inte kan sluta äta trots att man är mätt *haha*
Är inte van att äta en så stadig lunch eftersom det blir en del slarv med det när Elias inte äter hemma.
Blir mätt av allt kaffedrickande ;)

Hämtade Elias kl.13.00, han har kort dag idag och sen ledig till på måndag :)
Sen åkte vi och handla...ekar i kylen igen *suck*
Något han även berättade på dagis
-"Vi ska handla idag för vi har ingen mat hemma"...
Haha, vad ska fröknarna tro, så illa var det dock inte ;)
Fröknarna får nog höra en hel del om dagarna, kanske lite mer än dom vill höra,
kan jag tänka mig *haha*
Barn är ju så härliga eftersom dom är så ärliga!!!
Det är väldigt fascinerande vilken fantasi barn har...
Hur en tomatpurestub, en smörgås, eller ja de mesta just nu kan bli en pistol *haha*
Elias "pangade" med två tomatpurestuber i affären idag *söööt*

Middagsgäster ikväll, dom fick vara testpanel på Findus färdigarätter.
Måste ju ha lite åsikter som jag kan framföra *hehe*
Vilken lyxmiddag ;)
Fick även upp listerna i köket efter 3 år :D Tack!!!
Ni är välkomna tillbaka, finns alltid något att göra här hemma *haha*
Skämt och sido, det var trevligt och ganska livligt med 4 barn och vi ;)

Kärlek...

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0