Mellis i lekparken 26/3-2009

Ännu en dag med sol, det kan inte bli bättre *tjohoo*
Jag blir så glad :D
Tvätta, vika tvätt, plocka lite medans Linn sover och ta en kaffe såklart *hehe*

*****

Ja...vad ska jag säga...lika bra att bara hålla käften!!!!!!!!!!!!!

*****

Lisa ville luncha idag men jag måste tacka nej till en Advokadosallad idag för jag ska ut på promenad i solen :D
Hoppas på att få med mig Pernilla och Ella, trevligare med lite sällskap.

Hämtar Elias tidigt (kl13.00) idag sen är han ledig till på måndag :D 



Mellis i lekparken.
Tjejerna sover.
Killarna leker bra.
Jag och Pernilla sitter på bänken och njuter av solen, härligt!







*****

Föreläsning ikväll, ska bli intressant.

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0