Torsdag 19/3-2009

Vakna tidigt men låg kvar och gosa allihopa i sängen, härligt :D
Kärlek!!! Älskar er!!!
En mysig morgon utan någon som helst stress.
Lämna Elias på dagis, Linn sover, sopa hallen,
sätta in räkningarna i pärmar (ordningssamma jag, hehe), fixa kaffe och blogga lite *haha*

Ska på lunch med Lisa idag, advokadosallad *mums*
(läskigt att prova något nytt som Johan brukar säga till mig, haha)
Lisa är en kollega till mig men vi jobbar inte längre på samma "avdelning",
men fortfarande i samma hus och på samma företag ;)
(vill inte avslöja vart jag jobbar för dom som inte känner mig, haha).
Men vi ses titt som tätt på våra luncher eller tillsammans med Madde (en fd kollega till oss).
Vi är alla tre väldigt olika, därför är det extra kul att vi ändå håller kontakten och ses ibland.
Trots våra så olika liv ;)

Hämtar Elias redan kl.13.00 idag sen är han ledig till på måndag :D





Albin bjuder på "mellis" i lekparken *mums*



På väg hem efter lek i parken och en liten promenad.

*****

Ikväll är det föräldrarmöte på dagis och det blir nog jag som går.

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0