Besiktning&Pulkaåkning 12/3-2009

Besiktning av "lilla" bilen  idag...
Handla lite, Elias har önskat Taco till middag idag *mums*
Hämta Elias kl.13.00 sen är han ledig till på måndag :D
Vad veckan har gått fort...
Pulkarace i backen med Albin o co är tanken efter dagis.
Bäst att passa på för snart hoppas jag att snön försvinner så vi får vår istället ;)

*****

Bilen gick igenom! *skönt*
Då har vi två fungerande bilar minst ett år till :D
Men han hade ett tips till nästa år...att byta en lampa...
-Jaha, vilken då?
- Om du sätter på varningsblinkers och går en bit bakom bilen och så tänker du på APELSIN, så kommer du ihåg!
-Okej....

HAHAHA

*****






Kanske går man inte till backen bara för barnens skull ;)



Elias och Albin gjorde en fin snögubbe och målade med vattenfärg....



Dock inte bara på snögubben *haha*



Och Linn och Ella myser i varsin vagn.

*****

Dax att göra middag.



Sen åkte jag och hämtade min vigselring, som blivit klar och förminskad.
Så nu slipper jag höra Johans kommentar när han ser mina ringar ligga på bänken
-Jaha, är vi skilda idag? (självklart med glimten i ögat, tror jag iallafall...haha)

Bokade tid för en ny synundersökning också, var några år sen sist...går och drar på det...
Men nu ska det bli av och jag hoppas jag kan ha linser istället för varje gång jag sätter mig i soffan när barnen somnat så undrar jag hur jag ens kan ha sett ut genom glasen under dagen med alla fingeravtryck, allt matos m.m.
Skulle nog vara så mycket bättre....slippa att dom imma igen, kan ha dom när man badar, solar, tränar (inte för att det händer så ofta just nu men jag hoppas nästa "ryck" kommer snart!) m.m.m.m.
Hoppas hoppas!!!

Kärlek... (Varför skriver jag så nästan varje gång? Låt fantasin flöda, hehe)

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0