Tisdag 17/3-2009

Lämnat Elias på dagis, skulle på utflykt idag men det blev inget :(
Jag och Linn åkte och storhandlade.
Det är så skönt att handla på fm, så lite folk då :)
Linn satt så snällt i vagnen och tittade.
Vad har jag gjort för att förtjäna två så otroligt snälla barn *haha* :D
Älskar er!!!
Jag tycker det är ganska kul att handla om jag får göra det i lugn och ro.
När jag var liten så följde jag hellre med mamma och handla än att vara hemma och leka...
Inte helt normalt kanske ;) *haha*
Kanske därifrån mitt drömyrke kom "när jag blir stor vill jag jobba som kassörska" ;)

Linn sover, hon brukar alltid somna när vi lämnat Elias,
men nyfiken som hon är så var hon vaken hela shoppingturen så hon sover nu istället.
Passade mig perfekt för då kunde jag packa upp allt i lugn och ro och sen ta mig en kopp kaffe *hehe* ;)

*****



Lunch.
Lek och mys.
Sopa gångvägen utanför...kanske känns lite mer som vår då, desperat *haha*
Hämta Elias :D
Ut i solen till en slaskig och lerig lekpark :)

I em när Johan kommer hem ska jag åka till optikern...
Ser "inget" med mina linser, måste ha blivit något galet...*suck*
Jag ser sämre med linserna än med glasögonen trots att linserna är starkare...*mysko*
Lika bra att kolla upp, kan ju vara en bra ide om jag kan se med dom också ;)

*****

Då gör vi ett nytt försök med linserna, testar en annan styrka på vänster öga.
Hoppas det funkar nu, vill så gärna kunna slippa kladdiga glasögonen ;)
Ska tillbaka om en vecka för uppföljning.

Kärlek...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan få handla åt oss också, det är ingen som tycker det är roligt i fam skoglund.

2009-03-17 @ 20:12:27
URL: http://ellenfrikadelln.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0