Söndag 8/3-2009

Dammsugit...grus överallt *suck*
Längtar ännu mer till våren när jag tänker på att då tar dom bort allt grus ;)

Blev en tur till Stinsen.
Elias tycker om att leka där så han fick vara i lekrummet (mycket smart affärside) medans vi gick och kollade i affärer.
Hittade en bikini, alltid lika svårt tycker jag att hitta en som funkar...
Efter antal graviditeter så sitter "dom" inte riktigt där dom "bör/ska" *haha*
Vet precis vad jag skulle göra om jag hade 50 000:- under madrassen...
Men nu har jag inte det och får försöka hitta något som funkar
(blir det för jobbigt så får ni helt enkelt blund eller titta bort!)
Det fanns bara EN i min storlek och självklart var den sönder *suck*
Vi tröttnade och gick och fika istället...
Tänk om Elias skulle få veta det, då hade han inte blivit glad...
Han älskar att fika överallt, undra vem han kan ha fått det ifrån *haha* ;)

*****

Johan lagar bilen, jag tar hand om barnen och gör middag...
Inga könsroller här hemma inte *haha* man gör det man är bra på bara ;)

Snart är helgen över igen...går så fort *suck*
Men lite roligheter i veckan väntas iallafall :D

Kärlek.....

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0