Söndag 15/3-2009


Var och kollade min syn idag för att testa om jag kan ha linser istället för glasögon...
Synen hade som jag misstänkte blivit sämre, speciellt på mitt vänstra öga.
Men det gick bra.
Har provat haft dom idag och ska prova i 10 dagar till innan det är dax för det första återbesöket.
Men det är väldigt ovant...kändes ganska "naket" utan glasögon och inte så skönt i ögonen (kändes som att ha en macka på ögat ungefär efter några timmar, haha) men får verkligen hoppas det blir bättre, annars ska jag nog inte ha linser ;)
Kan jämföras med att ha jeans eller mjukisbyxor *haha*
Mjukisbyxor är skönt men jeans betydligt mycket snyggare...
"Ska man vara fin får man lida pin" heter det väl?
Försöker göra det bästa av situatioinen iallafall ;)

*****

Fika hos svärmor, Kerstin och hennes man, Erik.
Trevligt, det var så länge sen sist...
Johan och Erik kommer väldigt lätt in på prat om "teknik", datorer, bilar m.m.
Den ena ska vara värre än den andra *haha* ;)
Efter ett tag kommer Johan på en jätte bra ide...
Ni kan köpa våran "gamla" TV (för dom vill ha en ny, platt) så kan vi köpa en ny,
ännu större *haha*
Jag och Johan ska alltid förhandla om ALLT ;)
Så nu är förhandlingen igång...
Hmm...vad ska jag hitta på, vad vill JAG ha...*haha*
Vi får se om det blir någon ny TV...
Jag är väldigt emot krediter...
Har man inte råd, så får man spara tills man har råd helt enkelt, lyder mitt motto *hehe*
Om vi bortser från huset, för dom pengarna kommer vi aldrig kunna spara ihop,
så är det nog det ända vi har på lån :)

*****

Middag.
Badat och nattat barnen.
Snart ska jag själv gosa ner mig i en nybäddad säng, så sköööönt!
Och det luktar så gott med nybäddat ;)

Kärlek....


Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0