Onsdag 4/3-2009

Vakna i natt av att Elias var jätte ledsen...han hade drömt om något monster med ett öga och så ville han ha en hund som kunde sova i hans säng...verkligen en diskussion jag var sugen på mitt i natten...
Sen vaknar Linn av en hostattack...
Och Moa kommer in och skriker *suck* Moa låste jag ut resten av natten!
Och Johan...jo han sover så gott *Zzzzzzzzzzzz*
Vilken natt *haha*





Åkte till jobbet idag, hade ett litet samtal med min chef om hur mitt år kommer att se ut med mammaledighet/jobb m.m. och fick det nya schemat.
Det tycker jag är kul att fylla i almenackan/orna *hehe* Jätte normalt, jag vet ;)
Ska avbryta min mammaledighet maj-juni, och sep. för att sen vara hemma tills Linn får en dagisplats, troligtvis i nov-dec.
Ska bli skönt med ett "break" så snart!
Kommer säkert att uppskatta tiden hemma sen lite mer...
Tycker det är så ensamt...vissa dagar är värre än andra...
Har såklart mina barn hemma men jag menar behovet av "vuxet"sällskap/prat som man har, eller iallafall jag har *hihi*
Och bra för Johan som ska vara pappaledig, inte alla som kan vara det, tyvärr!
Tror det är nyttigt för dom också *hihi*

*****

Linn sov länge efter besöket på mitt jobb.
Tog nog på krafterna när alla "tanter" skulle titta, känna och klämma på henne ;)
Kul att se er alla igen!

Hämtade Elias.
Möte upp Johan på Babyland.
Var tvungna att kolla runt lite på ny vagn till Linn, en sittvagn med fullt liggläge för om allt går som planerat så kommer en och hämtar hennes nuvarande vagn redan på fredag så måste då ha en ny.
Men det fanns inte så många alternativ, bara Teutonia Timmy som har fullt liggläge,
så det blev enkelt, en sån får det nog bli.

Middag, mysa, bada och natta barnen.
Som vanligt, allt i sin ordning ;)

Onsdag, Se&Hör har kommit :D
Kul att läsa skvaller, trots att säkert 90 % inte är sant *haha*

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0