Onsdag 25/3-2009

Solen skiner, skönt!!!
Man, eller jag iallafall blir så mycket piggare när det är ljust :)
På söndag är det dax att ställa om klockan,
tycker dock det är onödigt när det sköter sig så fint ändå *hehe*

Idag blir det en tur till Stinsen, måste köpa lite nya kläder till Linn.
Hon växer så det knakar *hihi*
Men Linn ska få sova klart först och jag ta min kaffe, precis som vanligt *hihi*

*****

Efter nästan 2 timmar så väcker jag Linn...vill inte sitta inne hela dagen *hihi*
Lunch.

  

Lite lek innan vi åker...
Upp på knä och sen platt fall på magen igen och drar sig fram istället...

 

Shoppade lite i Stinsen, 3 par byxor och två bodys till Linn.
En vårjacka och en tröja till mig...i svart...
Jag tar nog rekord i att handla i svart, det bara blir så, tänker inte ens på det *haha*
Jag har lite svårt att unna mig själv saker...
Det är roligare att handla till barnen, finns så mycket gulligt men jag handlade på rean så då känns det bättre ;) *haha*




*****

Johan hämtar Elias idag för det är inskrivning för Elias ögonoperation,
men den är om 2 veckor.
Undra varför inskrivningen sker så lång tid innan?
Hoppas det går bra!!!

*****

Pappsen kommer på middag idag, trevligt :D

*****

Natta barn *Zzzzz*

Pratat lite om vad vi ska hitta på på vår bröllopsdag (15/5) firar ändå 5 år i år :D
Kanske fixa barnvakt och åka bort någon dag/natt...?
Någon som har något bra förslag???!!!

Kärlek....

Kommentarer
Postat av: Ann.Louise

Varför operation?

2009-03-27 @ 14:03:44

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0