Sanna&Noah 18/3-2009

Vååååååååååååååååååååår :D
Kanske hjälpte lite att jag sopade gångvägen utanför igår *hehe*
Underbart väder, solen skiner, fåglarna kvittrar, vårkänslorna flödar :)

Elias cyklade till dagis imorse.
Han måste träna så vi kan ta bort sina stödhjulen, det är dax nu.
Jag lockar med att han kan få en ny, större cykel då *hihi*

Linn sover, jag dricker kaffe *mums* Ovanligt va? ;)
Rutiner, rutiner *haha*

Vi väntar på Sanna och Noah, dom ska vi tillbringa denna underbara vårdag med *mysigt*

*****

Har fått frågan om vad jag tyckte om Melodifestivalen-finalen...
Vann rätt låt?
Jag tycker inte så mycket...
Tror att Malena har större chans än Caroline af Ugglas.
Trots att jag gillade hennes låt på något konstigt sätt...udda stil, i gröna gummistövlar ;)
Men vad ska folk tro om vi skickar henne?!
Jag tror inte att vi kommer komma så bra till ändå, tyvärr...men det är svårt att säga när man inte vet vad dom andra ländernas bidrag är än...
Vi får vänta och se. Är väl dax i maj någongång?
Och jag kan inget annat än att tycka synd om Molly som kom sist.
Jag tycker iallafall att hennes låt är jätte fin :)
Men det bästa utav allt i finalen var att se Måns besvikelse *haha*
Då kom onda-Cissi fram och jag bara njööööööt ;)
Och nu är det över och skönt att slippa se/höra Petra,
kunde dom inte ha hittat någon dåligare programledare!
Tror bara det var hon som tyckte att hon var rolig...*suck*
Ingen humor för mig iallafall...
(Tyckte tydligen en hel del ser jag nu, haha)

*****

Lunch, kaffe och sen på med solglasögonen och ut på en lång och mysig promenad i solen :D
Vi såg en fjäril, det är väl verkligen ett tecken på att våren är här,
bara hoppas den är här för att stanna också ;)
Tack för en super mysig dag!
Du är underbar, vännen!!!






En glad Noah och Sanna ;)

*****

Hämta Elias :D



Ut i lekparken.
(Johan passar på att dammsuga och laga mat, tack!)
Äta.
Bygga lego.



Bada och natta barnen.
Linn somnade på min arm, var länge sen...
Tiden går så fort...när hon var mindre gjorde hon det alltid men nu är hon stora tjejen och somnar i sin säng, vilket är jätte bra!!!
Men idag blev det annorlunda, så mysigt!

Se&Hör har kommit så ikväll är jag inte så social *haha*

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad mysigt det ser ut, nästa gång får vi också vara med.

kram

2009-03-19 @ 19:53:18

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0